Hát kérem, van itt minden...

Én magam (mármint én, Csuri) is csak kapkodom a fejem a Botswana - Quantico - Britannia háromszögben, heraldika, protokoll és egyéb tudományok...

Jómagam csak a kis középeurópai (pontosabban: evropa-i) szecessziós dizájncenter második folytatását nyomatnám, ha belefér a királyi menükön és pula-n (nem bírtam kihagyni, bocsika:)) nevelkedett nagyérdeműnek.


Ez itt a sokat emlegetett szálloda kávézója - kötelező látnivaló minden turistának. De az olyan dörzsölt utazók mint én is, a fenti köralakú galérián reggelizve (csak szállóvendégeknek!) néztem le az alanti betérő vendégekre, akik ki tudja milyen vacak sokcsillagos kommersz helyen laknak...
Ezt a fenti lámpakompozíciót pedig közelről csodálhattam és fényképezhettem.
Szintén a kávézó / reggeliző teremben vannak ezek is, és nem csak a szokásos standard szöveg miatt teszem hozzá, hogy a teljesség igénye nélkül:

Így szépen sorbarendezve ni:

Meg ilyenek is:
Prágában folyton az volt az érzésem, hogy "dől rám a szecesszió" a város minden részéből, és tudom én hogy ez most nagyon divat, de mit csináljak ,ha ellenállhatatlanul vonzódom ezekhez a formákhoz, színekhez...? Akár divat, akár nem.

Ez a szálloda már sokat mutogatott belső terének fő lámpája. Most mondja valaki, hogy a részletek nem számítanak...
És végül egy újabb bizonyíték a kreativitásra és fantáziára, a szépérzékre, és arra, hogy akkoriban amikor ezek készültek, a tervezők még gondolkoztak is néha:
A szálloda lépcsőházában végig ilyenek vannak, és a fénykép sajnos nem tudja visszaadni azokat a fantasztikus szimmetrikus árnyékokat, amit ezek az amúgy egyszerű kis lámpák vetnek a falra. Én nagyon díjaztam...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bárányi Sanya 2007.07.05. 22:30:57

Gyönyörűek! És kösz, hogy megmutattad nekünk is!

Tibi 2007.07.06. 20:20:08

Nagyon belejottel a fenykepkedesbe, Csurika. Pragara en csak fekete-feherben emlekezem, es annak idejen a szecesszio nem volt divat. Ugyes kiss beszamolo!
süti beállítások módosítása