Azt ígértem, hogy ez a Puchner egy kastélyszálló, de eddig csak fürdőket és udvarházakat mutogattam.


Most ezen változtatunk, mert a változatosság kedvéért sportközpontot, meg konferanszié központot mutatok:










































Amint látjuk ezek is pofás épületek, pont egymással szemben, közöttük pedig egy irigylésre méltóan gondozott kert, amelyben az utsó fűszál is zöld...
Ha mostanában körülnézünk a saját kertünkben, akkor ezt nagyon tudjuk értékelni!
























A birtokon belül, a különböző tereptárgyak között ilyen utakon lehet sétálgatni,
a recepció pedig ilyen rusztikusra van véve:
























Na de elég már a félredumálálásból, jöjjön a kastély maga.


























A kastélyudvar halacskás-lányos-szobros szökőkúttal:

























































A belseje olyan nagyon kastélyos. Ez is valami igazi stílus, emeletenként más és más, én az angolt jegyeztem meg, de századot ne kérdezzetek (pedig az is volt, de hogy melyik? mint tudjuk az évszámok nem az én asztalom, még százados kerekítésben sem...):





























A kastélyépület 3 emeletén, mint mondtam három különböző stílust találunk, amely a szobákba is beszivárgott, sőt.
Szobákba nem jártam, de neten megnézhetitek magatoknak bármelyiket, és ha éltek-haltok a mintás selyemtapétáért, hát ki ne hagyjátok :)

www.puchner.hu

Nekem a rusztikus udvarház ragadta meg a fantáziámat, és abból is a tetőtéri, az egybenyitott fürdőszobával...



































Az étteremnek van olyan része, ami a fentiekhez passzol stílusban (oda nem mentünk be), de van rusztikus télikert szerű fedett terasz és romkertnek becézett külső terasz is.
Mi az utóbbi preferáltuk, még enyhe esőben is, mert az ernyők alatt jól lehetett hüsölni.


























Té egyik kedvenc pincérünkkel, akivel a környékbeli borokról lehetett nagyon kulturáltan eszmét cserélni.

Ami a kiszolgálást illeti: csillagos ötös! Mindenhol van személyzet rendesen, és mindannyian módfelett kedvesek és udvariasak - de valahogy nem az a kényszervigyor, ami mögött ott van, hogy ha nem mosolygok neked te hülye turista, akkor kirúgnak, úgyhogy SMILE ezerrel...
Ezek az emberek még olyan természetes módon udvariasak, pl. a személyzet tagjai köszönnek ha csak séta közben elmész mellettük a parkban, és bárhol, bármelyiküktől kérdezhetsz, kérhetsz, olyan nincs hogy ez nem az én dolgom, mindenki segít.

Hát ennyit Bikalról és az ő Puchneréről. Nézzetek be ha arra jártok.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása