Egyik barátom kért meg arra, hogy promotáljam új, hamarosan induló blogját. Mivel hellyel-közzel ismerem az elkövetőt, túlságosan nagy kapacitálásra nem volt szükségem. Nem is marad más feladatom, mint átadni a terepet (és a szót) neki. Ja: a cucc holnap  (2010. január negyedikén, hétfőn) reggel 06:03-kor élesedik...


Mit NE olvassunk!

Figyelem!


Új, förtelmes mikroblog mételyezi az internetet. Zoltán Atya Kalandjai. Egy rokonszenves, fiatal, sportos pap számol be minden munkanapon a nem is olyan hétköznapi életéről. Mint a MILF-eket, nem lehet megunni! Dögös nők, korrupt politikus, vállalható celeb, heroinista drogrehabosok.

Apropó heroin, olvasása még annál is súlyosabb függőséget okoz! Ha rákattantok, Csernus Doki se szed le róla! Hétvégén lerágjátok a körmeiteket, és mint a Messiást, úgy várjátok majd a hétfő reggeli posztot! Nem átall olyan tabutémákról is írni, mint például a papi homoszexualitás (ne aggódjanak hölgyeim, Zoltán atya nem meleg)! Ráadásul az elfoglalt Zoltán atya gyakran csak egy-két mondatot ír naponta, de a leghosszabb posztok is maximum ha fél A4-es méretűek, úgyhogy miatta még a munkát, tanulást, más hasznos blogok olvasását se hanyagolhatjuk.

Szörnyű csapás az írástudó társadalomra! Valóságos képregény vakoknak! És ami a legrosszabb, az egész valahol egy hatalmas rejtély. Én időben szóltam:
ide NE klikkeljetek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.03. 18:28:35

Wow ...
Micsoda beharangozó! Hálás lehet neked ez a Zoltán atya :) Ha nem te vagy ... Mert még ezt se zárnám ki :)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2010.01.03. 18:30:09

@Gloria Mundi:

Nem, ezúttal tényleg semmi suskus nincs a dologban; ez az egy blog tényleg nem az enyém :-)

vén betyár 2010.01.04. 11:54:30

Csurtus visz a sírba, csurtus dönt a romba.Én egy rendes kis/átlagpógár nagyapó vónék, de egy ideje már sorozatot sem nézek a tévén, a könyvtárba is rendszeresen késedelmesen járok, akadozik a házimunka, lesem a fiamat és az unokámat, hogy a maradék gépidőre lecsaphassak, mégsem érem utol magam.Azért, mert hallgatok a csurtusra.Igaz, még sohasem bántam meg.Köszi Csurtus!

paranoid T.R. marcipan 2010.01.04. 12:01:20

Ennek a posztnak a konteón a helye. Miért van kint a modoroson is? mindenki zoltán atya templomába jár? netalántán ez is a moszad műve? gyanúúúús vagy te nekem, kedves csurtus:)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2010.01.04. 12:14:58

@paranoid T.R. marcipan:

Majd meglátod, hogy nem én vagyok :-)

A konteón (és a lemilen) ajánlott linkként szerepel.

paranoid T.R. marcipan 2010.01.04. 12:23:59

@csurtus: ó, azt nem is gondoltam. de az összes menő bolgra kikerült. tud az atya vmit, khm. vagy ismer vki, aki tud vmit. vagy vmi.
az a lényeg, h itt pár nappal államvizsga előtt sokkal jobban élvezem ha dekonspirációs elméleteket gyárthatok, mint a strukturalista-funkcionalizmust:)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.04. 12:32:10

@paranoid T.R. marcipan:

Államvizsga? Már az is valami?

:-P

Jó na; majd szorítunk!

MTi 2010.01.04. 12:43:42

@Gloria Mundi: lehet, hogy csurtus ministrált Zoltán atyánál! :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.04. 13:18:00

@MTi:

Á, én úgy tudom, hogy csurtus elvileg református, tehát ministrálni maximum brahiból tudott volna elmenni... Meg aztán annó a konfirmálást is elmulasztotta, úgyhogy tévelygő léleknek számít - amit Zoltán atya minden bizonnyal elnéz majd neki.

MTi 2010.01.04. 13:30:41

@tiboru: ezt elfogadom, az eukarisztia jegyében!
Bár a reformátusokat/unitáriusokat/stb. mindig is szektának tartottam :)
Ja, annak idején - 80-as évek közepe - szarajevói müzül cimboráim mindig előre jelentkeztek, hogy Karácsonykor jönnek az éjféli misére, meg ha kell ministrálnak is... :) Én meg azt sem tudtam, hogy jutok oda... a mézespálinkától, már ha érted :)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2010.01.04. 13:52:53

@tiboru: Egy korábbi Vatikános posztjában tett coming out-járól nem is beszélve :P

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2010.01.04. 16:25:09

@tiboru: Azért jegyeztem meg ennyire, mert ott vált világossá számomra, mindketten úgy féljük az Istent, hogy még a házát is elkerüljük jó messzire.

14éves korom óta nem voltam templomban. Akkor volt az elsőáldozásom ÉS bérmálkozásom. Szerintem ember nem csinált még ilyet :D

Sindare · http://sindareakvarisztika.blog.hu/ 2010.01.05. 19:06:31

@csurtus:
OFF :
Légyszíves majd nézd meg az e-mailjedidet !

Elnézést hogy ide írtam csak nem tudom mennyire használod a blog.hu adatlapon szerepelt email-edet :)

Santolunes 2010.09.07. 12:31:45

Nem Ő a gördeszkás?
süti beállítások módosítása