Egyszer régen már írtunk egy posztot az osztrigáról, s egy rövid posztot a feketekagylóról. Mivel azóta már mi is beruháztunk holmi digitális fényképezőgépekbe és nem kell azzal a rohadt szkennerrel bajlódni, ha az ember saját fényképeket akar felpakolni a netre, most egy újabb tenger gyümölcsei témájú gasztroposzt következik. Ismét csak azt tudom mondani, hogy a megrögzötten kontinentális ízlésű olvasóink inkább újfent olvassák el az albán birkafejes cikket, mert most olyan állatok elfogyasztását fogjuk képekkel dokumentálni, amelyeknek egyrészt nem feltétlenül piros a vérük, másrészt meg elszaladni se igen tudnak. Ja: és az is lehet, hogy még élnek, amikor lecsúsznak a nyelőcsöveden.


A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatod!

 

VIKI BACSI 2010.08.12. 08:55:55

Én is amondo vagyok ,hogy a tengerparton a tenger gyümölcseit kell enni.
Akartam is irni rola a Dubrovniki utunkal kapcsolatban de a pár kalamárral és osztrigával,amit ettem, messze elmaradtam a fantasztikus táltól, amit a fényképeken látok!
Váljé egészségetekre !

vén betyár 2010.08.12. 09:44:21

Hm, nynymm, nyam, nyam...csurog a nyálam...
Nagyokat nyeldeklek meg még mosolygok is közben...
és Q-a irigy is vagyok...
meg éhes... meg szomjas.
Köszi és gratula!

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2010.08.12. 13:01:13

Mazohista állat vagyok, kezdek rájönni. Annyiszor megfogadtam, nem olvasok nálatok gasztroposztot éhgyomorra...

Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.08.12. 13:42:16

okos módon egy tál csirkés tésztával ültem le, bár ezek az izék inkább viszik az étvágyam :)
(bezzeg a jóféle T-bone, meg a színek... nyamm)

A.Laci 2010.08.12. 14:04:37

Klassz. Az elvvel, miszerint tengerparton tengeri herkentyű az Everest csúcsán meg vadászpilóta dukál, maximálisan egyetértek.

juditmanó 2010.08.13. 13:33:49

tiboru, annyira jók a képek! Nagyon éhes lettem, imádom az összes kis rákot, csigát, kagylót stb. nyami.
Mondjuk a baszkföldi húsos fogás is jöhetne vacsorára, jó sok száraz nehéz vörösborral :D

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.13. 19:54:23

@juditmanó:

Hú, ne is mondd... Az a gondom, hogy ilyet otthon nem tudok készíteni, pedig mindent megpróbáltam már... Jó, MAJDNEM ilyen bélszínt már csináltam, de csak majdnem...

paranoid T.R. marcipan 2010.08.14. 20:56:52

pedig most vacsoráztam... ez most nekem nagyon rossz. tengeri bizbazokkal legalább annyira lefizethető vagyok mint marcipánnal:)
homárt kb 10 évesen ettem. nekem tetszett, h kiválaszthatom melyik kell. csak amikor később találkoztam azzal, mennyibe is kerül, akkor gondolkodtam el, vajon a felmenőim normálisak voltak-e h hagyták nekem megrendelni? (amúgy együltő helyemben betoltam az egészet, és azóta is azt mondom, semmi nincs olyan jó, mint az ollója)

Stupidella 2010.08.14. 21:46:45

Fáj a szívem... Elvileg most mi is Dél-Franciaországot járnánk, csak nem jött össze :( Meséljetek még!

Mentula 2010.08.15. 17:14:56

Így köll ezt gyerekek! Ilyen szép herkentyű-tálat még nem is láttam. Csak azért nem kaptam idegösszeroppanást olvasás közben, mert volt akkora szerencsém, és kiélhettem magam ilyen terén a héten a Szporádokon - tudjátok, a Mamma Mia-szigetek :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.15. 21:20:56

@Mentula:

Na, csakhogy rólad/felőled is lehet hallani! Vendégposzt-hegyekre számíthatunk?!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.15. 23:52:41

@Stupidella:

Lesz még; ne távolodjatok el a monitoroktól :-)

gargoyle 2010.09.02. 12:31:28

ejj be szep kis tal volt ez. *irigykedik*

megyek megnezem a hagymas vert amit kineztem ebedre hatha karpotol kicsit (:

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.09.03. 00:08:44

@gargoyle:

A hagymás vér se rossz, főleg így, a nyári zsidó fesztivál idején :-)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2010.12.31. 19:12:36

És akkor most egy borzasztó hír a francia osztrigakedvelőknek (és azoknak, akik Franciországban szoktak ilyesmit habzsolni):

index.hu/tudomany/kornyezet/2010/12/31/virus_tizedeli_a_francia_osztrigakat/
süti beállítások módosítása