Ahhoz, hogy egy ír (dublini avagy vidéki) kocsmában a külföldi teljes értékű embernek érezze magát, sajnos nem elég Jamesont (esetleg John Powerst) vedelnie Guinness (esetleg Kilkenny) kísérővel. Ahogyan azt a matematikában járatos olvasóink mondanák: ez szükséges, de nem elégséges feltétel.

Az elfogadáshoz, illetve a zökkenőmentes beilleszkedéshez roppant ajánlatos legalább két-három ír nép-, vagy műdal szövegének, történetének és dallamvilágának minimum alapszintű elsajátítása. Csurtusék itt és most, csak neked ebben is segítséget nyújtanak.

 

A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatod!

5 komment

Címkék: zene eire

A.Laci 2007.07.17. 09:07:50

Hát ez egyszerűen király! Meghallgattam a dalt is és kb.2 másodperc alatt a 94-ben, bérelt autóval tett angliai körúton éreztem magam, amikor is a rádiómagnóból szalagszakadtáig hallgattunk egy eire népzenei kazettát.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2007.07.17. 12:08:50

Neked nem volt halálfélelmed a bal oldalon közlekedni? Én egyszer próbáltam ki, brahiból, de a vidéki, nagyon szűk és kanyargós ír utakon tíz percig bírtam idegekkel. Folyton rettegtem, hogy a kanyarban egy másik, ugyancsak a kontinensről érkezett úrvezető bukkan fel, akinek pár pillanatra kimegy a fejéből, hogy hol is van közlekedésrendészetileg.

A. Laci 2007.07.17. 12:16:29

Nem a francot! Azzal a különbséggel, hogy az én első tiz percem a londoni csúcsforgalomban kezdődött, és nem annyira a kanyaroktól mint inkább a kereszteződésektől rettegtem (hogy a nyomdafestéket nem tűrő szavakat kerüljem), amikor is az én és a még velem ott álló autósok felmenői közül különösen az anyai ágúak emlittettek meg a szokottnál nagyobb gyakorisággal.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.04.23. 22:01:18

nem alkoholisták himnusza sajnos
nem kell becsmérelni másokat, és ez a többi mondatra is áll

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.02.15. 14:08:44

nem volt prostituált, mivel élőszemély se nagyon volt, szülei nem tudni, h alkoholisták voltak

ha ez humor, olyan mintha degenerált írta volna

csak ezt az írek nehogy elolvassák
süti beállítások módosítása