Csurtusblog-elvonási tüneteket produkáló olvasóink megnyugtatása, a reszkető kezeknek, az ideges verejtékezésnek és a szem környéki izmok rángásának múlt időbe történő süllyesztése olyan imperatívusszá vált, amelynek nem tudunk eleget nem tenni: utazási naplónk percre pontosan 48 óra pihenés után folytatódik.

Következő állomásunk a breton-normand határon elterülő Szent Mihály-hegy (Mont Saint-Michel), egy olyan látnivaló, amely a turistacsalogató érdekességekkel amúgy is jól eleresztett Franciaországba látogatóknak kötelező kéne legyen.
 


A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatod!

 

ErrorFlynn 2007.07.20. 14:34:26

kezdtem volna őrülten gyanakodni, hogy nyaralni surrantatok el előzetes meggyónás nélkül, de ezek szerint csak fotókat raboltatok a netről két napig. csak így tovább :-))

tistedur 2007.07.20. 14:37:04

ez a blog a szívemet fájdítja mindíg :(
(és csak egy picit irigykedem rátok)

Bölönyi Olga 2008.02.04. 20:52:08

Ott voltam és egy álom szép!és vissza vágyom!

Saci 2008.02.08. 14:03:02

Én is jártam ott és gyönyörű, felejthetetlen. Életem egyik legszebb időszaka és helye!
süti beállítások módosítása