Hadd fárasszam egy kicsit a kedves olvasóközönséget a pozsonyi séta alkalmával elkövetett kombinációimmal.


Ezek leginkább ötletet adhatnak a profi fényképésznek, hogy milyen dolgokat lehet összekombinálni, és szakszerűbb eszközökkel meg tudással mit lehet belőle kihozni.

Kackiás bajuszt ragasztottam az óratoronyra.
Vagy felszúrtam a gyertyára a toronyórát??































Felszarvaztam a rózsaszín házat egy villanyoszloppal:


A régi villanyoszlop pedig jól mutat a torony fölé magasodva:



























Bástya csúcsos házteteje az utcai lámpa tetején. Na és fordítva?































A bal oldalit nem lehetett jobban passzítani, de a jobb oldalinál tessenek megcsodálni a pontosságot is:



Na ugye, hogy a bástya csúcsán áll a lámpa?






Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ErrorFlynn 2007.08.22. 12:50:20

eccer régen egy óráig kellett millimétereket tipegnem előre meg hátra egy tó partján álló, abból éppenhogy kiemelkedő lapos kövön, mert a fotográfus olyan képet óhajtott készíteni, mintha én a vízen állnék. ő nagyon élvezte a dolgot.
:-)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2007.08.22. 13:14:11

Most gondold el, ha piranhák, cápák vagy krokogyélusok is lettek volna a környéken...

Szerintem olcsón megúsztad. És beljebb vagy egy csúcs fotóval, amit alkalomadtán elő tudsz venni és nosztalgiázhatsz egyet a gyűrt papírt simogatva.

ErrorFlynn 2007.08.22. 13:42:48

egen, ha sikerült volna a kép... :-)

Dani Csaba 2007.08.23. 00:34:52

Egyszer a Ménes (Minis)völgyében kb. 10 fokos vízben immitáltam nagybácsim előtt a lábmosást, hogy ő lefényképezhesse, majd filmcserénél jöttünk rá, hogy a Smená-ban nincs film. Ehhez képest minden törekvés az erruptív művészetek szabad gondolatiságának apoteózisa.
Ha ez ma még fontos valakinek, én támogatom!

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2007.08.23. 06:32:19

Úgy látszik, minden kultúrembernek vannak fotózással összefüggő saját élményei.

Nekem nincsenek.

Vajon miért?
süti beállítások módosítása