csurtus 2007.10.17. 08:30

Róma - EUR 2.0 (x)

Ahogyan azt pontosan 192 órával ezelőtt megígértük, fotókkal próbálunk kedvet csinálni a római EUR-negyed meglátogatásához azoknak, akiknek zsákjuk teleszaladt a düledező ókori romokkal, az önhitt tekintetű császárszobrokkal, valamint az elképzelhetetlenül buján tenyésző német szakközépiskolások, portugál nyugdíjasklubok és lengyel kézimunkakörök csoportjaival.

A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatod!



Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.10.17. 16:58:13

Hmm, akkor Te annyire féled az Urat, hogy még a házát is elkerülöd?;)

Basszus, fasreál helyett először fosreált olvastam, főleg, hogy láttam a színt is. Eh..

ErrorFlynn 2007.10.17. 17:04:02

igen, a fasreál engem is megzavart, elsőre :-)
de én már láttam dolgozó olaszt! egy sajt/szalámi/egyébcsemege üzletnek volt tulaja egyben eladója, kb. 6 nyelven beszélt, és minden árujáról fél óráig tudott mesélni, hogy miért muszáj kóstolni belőle, és közben jófej is volt, meg jóképű. mondjuk ő is sziesztált, de alig 2-3 óráig. és csudálatos helyen van a boltja, a kedvenc, Kedvenc hegyem lábánál, tópart is közel, szóval minden szempontból egy kiemelkedő olasz volt.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.10.17. 17:24:35

Error,

nem volt akcentusa? Mert valamiért azt hiszem, hogy abból a 6ból az olasz is csak tanult volt;)

ErrorFlynn 2007.10.17. 17:32:37

nem, nem. ő egy unikum volt, a régi középkori olasz kereskedők kései leszármazottja, egy nemes és szalámiszagú lélek.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2007.10.17. 17:47:06

sajtról jut eszembe- nemes penész szaga esetleg nem volt?

ErrorFlynn 2007.10.18. 13:42:47

a nemespenésznek sztem nincs szaga, csak a sajtnak, amit takar.
Palazzo Della Penesza Nobilita...
süti beállítások módosítása