A szigetországok mindig is hordoztak magukban valami furcsát – legalábbis a kontinenslakók szemében. Az, hogy az egykori brit gyarmatbirodalom, valamint az erre rímelő anglomán/anglofón országok jelentős részében a mai napig a rossz oldalon közlekednek, köztudott. De ki gondolta volna, hogy egy teljesen hétköznapi ír szállodai szoba is tud szolgálni meglepetésekkel?



A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatod!

 

dH · http://dh.squidcode.com 2008.12.10. 16:26:10

Kíváncsian várom a folytatást, ugyanakkor ne essetek a túlzott általánosítás hibájába, ne feledjétek, "ahány ház, annyi szokás", még a szigeten is :) - és ez igaz a csaptól a vízmelegítőn át sok minden másra is :) Az alkalmazott migránsok száma is jellemzően környéktől és várostól függően változó, ha azt szeretnétek hogy biztosan írek szolgáljanak ki a közértben, akkor az amúgy is kellemes hangulatú Galway-t javaslom :)

parajos tank 2008.12.10. 16:35:08

Hmmmm...lehet, hogy velem van a baj, de egyik sem tűnik furcsának :)

Tapmancs 2008.12.10. 16:38:49

Nekem is ilyen elven működő csapom van ahol lakom, elsőre egyértelmű volt hogy hogy működik. :) Nem UK, de Európa. Egyébként nagyon jó mert csak 1x kell beállítani a hőfokot, utána szinte csak a nyitó-zárót kell tekergetni. És nem állítódik el mint a karos, és nem is megy tönkre olyan könnyen.

apci500 2008.12.10. 16:43:42

Nem akarlak megsérteni, de korábban csak sátoroztál? Egyébként szép a post, de ha ezt a cikket elolvassa egy külföldi és általánosít belőle, akkor szégyenletes következtetéseket von le belőle.

szottyi 2008.12.10. 16:47:31

ez van amikor a magyar elszabadul egyszer a tanyarol es csodalkozik hogy nem mindenhol olyan mint otthon

mbazs 2008.12.10. 16:56:32

Magyarországon a villamos hálózat névleges effektív feszültsége 230V.

ladislaus 2008.12.10. 16:56:57

Kicsit lehuzo a hangvetele a postnak. Komolyan, most azert jossz ide turistakent otthonrol hogy fikazd az itteni dolgokat? Gratulalni tudok. Szidd az otthoni helyzetet ha lehet es adnak ra okot.

Lacafaca 2008.12.10. 16:59:52

A WC lehúzó, és a keverő csaptelep fel nem ismerése nem az Íreket minősíti.
A többit azonban nevezhetjük váratlannak. De érthetetlennek aligha.
Nekem ez igy egy kicsit "műbalhé".

angliaban_elo_magyar 2008.12.10. 17:00:03

Vegulis 'apro' furcsasagokrol volt szo a cimben..
Irhatta volna meg, hogy kifele nyilnak az ablakok, es hogy minden villanykapcsolo fejjel lefele van.. Ezek szinten furcsak magyar szemmel.
De azt is, hogy meg a legcsorobb szallodaban is van kikeszitve kave ill. tea fozesehez cucc, eleg jo mennyisegben, tok ingyen. (ez latszik is az egyik kepen)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 17:03:13

apci500 2008.12.10. 16:43:42

Nem, korábban is laktam épített környezetben.


szottyi 2008.12.10. 16:47:31

Nálunk a tanyán csak pottyantós budi van, de esélyünk mutatkozik 2012-ig bevezetni a folyóvizet.


mbazs 2008.12.10. 16:56:32

Köszi, már megérte a poszt.


ladislaus 2008.12.10. 16:56:57

Igen, az eddigi ír témájú posztjaimból (16 darab) is látszik, hogy gyűlölöm őket és az országukat.

gluggy 2008.12.10. 17:03:50

vigyázat, a tahó majom beszabadult a szállodába

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 17:05:50

Lacafaca 2008.12.10. 16:59:52

Jól látod; a középső nevem Műbalhé.


angliaban_elo_magyar 2008.12.10. 17:00:03

Úgy van, sőt. Van, ahol a teasütemény-készletet is naponta felöltik.

majdazténtudom 2008.12.10. 17:06:27

Fél éve sincs, hogy ugyanitt szálltam meg, és semmi parám nem volt. Hajszárító meg így szokás, másik szállodában is ugyanez volt, ez van.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 17:07:27

gluggy 2008.12.10. 17:03:50

Őszintén örülök, hogy te is szaporítottad a kattintók számát. Maradj velünk, a következőkben a mozgólépcsőre fogok rácsodálkozni.

Tahó Majom

dr. askovics 2008.12.10. 17:09:25

Hát tényleg nincs Index-címlap kretén idióták nélkül?!

petya a barátságos :) 2008.12.10. 17:10:47

A felsorolt dolgok egyike sem különleges, főleg nem Dublinra jellemző. Nekem otthon (Budapest) ugyanilyen csaptelepem van, nem kilincs hanem nyomógomb, de falba épített wc-tartály, semmi rendkívüli, bármelyik boltban megvásárolhatóak és még csak nem is drágák.

Igen, a konnektor másmilyen, de ez is sok helyen van így, és a hajszárítót is változatos helyeken találni.

Vendégmunkások bizony vannak, nem csak K-Európából. Nem hiszem, hogy bárki is a szállodai személyzettől akarna nyelvet tanulni :) Ráadásul pont Dublinban, ahol a helyi lakosság kimondottan vidám, közvetlen és barátságos, ahol bármelyik pubban könnyedén lehet ismerkedni, beszélgetni, szóval van bőven lehetőség akár a helyi akcentus gyakorlására is.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.12.10. 17:14:09

Té, sztm jobb, ha kiteszel egy irónia-mérőt :)

ladislaus 2008.12.10. 17:14:47

Kedves postiro, nekem az nem tetszik hogy a hangvetelen ennek a postnak olyan lehuzos. Miert? Ez itt igy szokas. Nem mondtam hogy utalod az ireket, vagy Dublint.
Tobbi irasod nem olvastam, de most rogton felkutatom!

EzVan 2008.12.10. 17:15:13

Obakker... nekem kb 10 éve van ilyen termosztátos csapom a zuhanyozóban. Ergo nem ég le a tökömről a szőr, nagyon jó fegyver a hazai gyártású "gázüzemű átfolyó rendszerű használati melegvíz-előállító készülék" szabályozási gyengeségeinek simítására. Ja és jó az elzárom-szappanozom-kinyi

Más: Mo-n kb 1996 óta 230V a névleges hálózati feszültség. Ez azt jelenti, hogy minden valamire való készüléknek a 195V-264V tartományban hiba nélkül kell működnie. (érdekességképpen, ha otthon benyomsz egy multimétert a konnektorba, akkor tudod követni a környezeted hálózati terhelését: éjszaka akár 235-240V is lehet, míg reggel, vagy este 220 környékén lesz, délben pedig kb 230)

Herlock Sholmes 2008.12.10. 17:18:08

Ezzel szemben Magyarországon évek óta nem 220V a hálózati feszültség, hanem 230.

csuri 2008.12.10. 17:18:21

Jézusom,
a zindexen most TÉNYLEG csupa khm.... szellemileg visszamaradott bóklászik???
Hol itt a balhé? Pláne a lehúzás? Uramisten, remélem soha többé nem raknak ki egy posztot sem...
Hát tényleg van olyan aki ezt HÓTTKOMOLYAN veszi, szó szerint????

BariIldi (társszerző)

HunMenekült 2008.12.10. 17:22:54

Aki szerint mi (magyarok) parasztok vagyunk az menjen a 'csába. Én nem éreztem semmiféle lenézést csurtus beszámolójában. Egyszerű érdekesség az egész én tudom mert én meg a másik szigeten élek/dolgozom és nekem is furcsa volt minden az elején.

adenovirtus (törölt) 2008.12.10. 17:26:11

Én tökéletesen megértem a posztoló érzéseit, melyek számomra amúgy is a legtermészetesebbek. Ő a saját furcsálkodása felett érzett Őszinte iróniával szólt tapasztalatairól, s mivel az előttem kommentelő primitív véglényeknek egyik említett jellemző sem sajátja, nem csoda, hogy az ólban lakó sertések módján reagáltak.

Igen, ez tényleg (bunkó)Magyarország... Persze, mi más is lehetne. Így élünk hát.

EzVan 2008.12.10. 17:28:07

Egyébként érdekes, hogy a nálunk feltehetőleg gazdagabb kinti szállodásoknak eszébe jutott, hogy mennyit spórolhat a vizen, ha termosztátos a csap (kb 10 fonttal lehet drágább, mint egy sima), nálunk meg minden valamire való szállodába leforrázod magad...

wanek 2008.12.10. 17:31:56

És az a kilincs ott a klotyó mellett. Na az sem túl egyszerű. Mert ha lassan nyomod a víz csak szivárog, de nem visz le semmit. Hirtelen, lendületesen kell lenyomni és a víz lezúdul. Első alkalommal én is megküzdöttem vele. Próbáltam óvatosan lenyomni, de a cuccos még mindig ott figyelt a szaniterből... Tekertem, forgattam (a kilincset!), mire rájöttem, hogy lendületesen kell lenyomni.
Mondjuk én Cork-ban voltam. És a villanyt ott is le kellett kapcsolni, hogy fel legyen kapcsolva és világítson. Meg az utcán való átkelésnél még a harmadik héten is mindkét irányba néztem.
Akinek meg ez nem érdekes, hanem csak osztja az észt és fennhordja az orrát, no az legyen büszke arra, hogy ő egy "született ír", mert már fél éve árulja a hamburgereket egy dublini mekiben.

wanek 2008.12.10. 17:33:42

Mondjuk a vízen sokat nem nagyon akarnak spórolni, mivel a legtöbb helyen ingyen van (vagyis volt még szeptember előtt).

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 17:37:07

Imádnivalóak az írek. Olyan nem volt, hogy - miközben a térképet böngésztük - 10 másodpercen belül ne lépett volna oda egy helybéli azzal, hogy segíthet-e?

De majd a következő posztokban részletesen.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 17:38:19

wanek,

igen, ismerős - a vízlehúzós problémával én is kísérleteztem egy kicsit :-)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 17:49:23

Mentula,

mindenütt jó, de a legjobb a tanyán :-)

tank jános 2008.12.10. 17:50:44

nem akarlak megbántani, de aki kicsit is ismeri az íreket, az pontosan tudja, hogy nem az ő segítségükkel csiszolod a kiejtésed a tökéletességig. talán egy wroclawi lengyelnek is szebb a kiejtése, mint egy dublini (galwayi, dundalki stb.)írnek.
+ szintén nem akarlak megbántani, de az általad leírtak a viszonylag rendszeres külföldre járóknak nem igazán meglepőek. mielőtt írnál róla: guinness sötét színű, a kilkenní vöröses, az időzóna is más ott és az ottani kávé sem a mi fogalmaink szerinti....

tank jános 2008.12.10. 17:51:29

kilkenny

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 17:55:15

tank jános,

köszi a Guinnessre és a többire vonatkozó, számomra vadiúj információkat. Igyekszem majd alkotó módon beépíteni őket a következő posztokba, ha el nem felejtem vagy össze nem keverem.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 17:57:40

Ilyenkor mindig elgondolkozom azon, hogy milyen jó azoknak, akik rendszeresen utaznak külföldre: nem éri őket ennyi sokkoló és valósággal bénító meglepetés...

Eboy 2008.12.10. 17:59:12

Itthon 230V van, nem 220V, jobb ha tőlem tudod. Az, hogy egy WC lehúzót, vagy termosztátos csaptelepet nem ismersz föl, téged minősít, nem az íreket. Maradj inkább otthon.

ir-farkas 2008.12.10. 18:00:13

szevasztok,

en 2.5 eve vagyok itt dublinban es meg most se tudtam elfogadni sok dolgot de meg kell erteni hogy elszigetel nep szo szerint az ir es meg soha sehol nem ert ennyi poziivimus mint itt. Ne fokazd az ireket meg veletlenul se.Van mit tanulni toluk. Amugy meg nezz szet jol dublinba, sok sikert a bulihoz ajanlom a portehouse-t, morgans (temple bar) Mezz, Odeon, Club M. Igazabol barmelyik pubba erdemes elmenni. Tartozkodj Dublin 11tol es 24 tol az elegge durva kornyek.Mosolyogj! Az fontos itt.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 18:01:48

Mivel a 230 voltos információt már vagy nyolc olvasótól megkaptam, lassan én is meg fogom jegyezni. Köszönöm mindenkinek.

Eboy,

tudod mit? Ma itthon maradok és egész este gyakorlom a vécélehúzást.

krinya1978 · http://krinya1978 2008.12.10. 18:03:51

Tenyleg nem ertem, hogy mi ezekben a furcsa. Vagy esetleg azert volt furcsa a hajszarito, mert nem ert el a zsinorja a borondodig? Ha legkozlebb zavar az angol WC Irorszagban, akkor kress fel egy Traveller Family-t, majd ok megmutadjak hogy kell ezt csinalni.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 18:06:28

krinya1978,

én nem bőrönddel, hanem jutazsákkal és egy nagy kosárral utazom, amibe belefér a gumicsizmám. És az éjjeliedényt is szoktam magammal vinni, mert nem szeretem azokat az úri huncutságokat.

Izé 2008.12.10. 18:07:32

Nem akarlak megbántani, de igazából magad hoztad a fejedre ezt a rengeteg beszólós kommentet. Az egész hotel-felfedezősdit úgy adod elő, mintha amúgy tényleg nem mozdulnál ki egy világvégi tanyáról. A posztban az "újdonságokra" rácsodálkozva eljátszod, hogy hülye vagy. Akkor miért csodálkozol, hogy mások hülyének is néznek?

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 18:15:16

Izé,

én már semmin sem csodálkozom. Maximum a vécélehúzón - ilyen egy fölösleges dolgot a 230 volt óta nem láttam.

EzVan 2008.12.10. 18:26:42

Csurtus,

ugyanazon a keresztmetszetű vezetéken 230Vnál több energia vihető át, mint 220nál (egyébként azért lett 230V, hogy a nyugati hálózathoz gond nélkül menjen a kapcsolódás).

Ergo nem felesleges :)

Sok sört neked ott kinn. Mi maradunk a DR Ehernél.

Kaa 2008.12.10. 18:46:51


Nekem erről a postról az jut az eszembe, mikor egy barátom a 90-es évek elején elment Németországba, és azzal jött vissza, hogy ezek a rohadék németek még a bevásárlókosár használatáért is pénzt kérnek... Nem bírt rájönni, hogy az 1 márkát vissza is lehet kapni a végén... :-)

2008.12.10. 18:50:06

Az anglofón Angliában ilyen csapról a legtöbben (magam is) csak ábrándoznak. Két külön csap van, kb 10 centire egymástól, tekerővel. Az egyikből forró víz jön, a másikból jéghideg. A konyhában a mosogatóhoz ugyanez. Csak sima rövid csapocska, nehogy bármit rendesen alá lehessen tartani. Bérelt lakás persze, azért nem cserélem le. Egy normális odu ára forintban 70-100M lenne. Vidéken.

Empty 2008.12.10. 18:56:41

Nekem az tetszik, ahogy mindenki mondja a magáét, mivel a kommenteket nem olvassa. Na mindegy. Nekem is ilyen csapom van. Még nem tudtam kipróbálni mert a vizet nem vezettem még be.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 19:00:41

Empty,

majd írj a tapasztalataidról egy posztot. Meglásd, mekkora sikere lesz :-)

Bandi 2008.12.10. 19:01:17

Ezeket a túúristákat imádom a legjobban. A posztoló elégedetten nyugtázza ő már mindent látott... csak az ír nyüzsit hagyta ki éppen, mivel lefoglalták a technika XXI. századi "újdonságai".
Hozhatott volna haza egy kis ír temperamentumot inkább, vagy élmányeket az ír tájakról. Hagyjuk is, ő biztos nem azért utazott oda...
B.

ui: legalább sokat fizetett az útért a kedves posztoló? -ezzel biztosan fel lehet vágni itthon :)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 19:01:36

EzVan 2008.12.10. 18:26:42

Köszi :-)

cezi 2008.12.10. 19:02:37

dublinban sem olcsobb a haz, nagyjabol egy ket dupla haloszobas lakas kezdodik 250-270kEUR-nal.

postiro meg majd rajon, amikor olyan keverocsappal talalkozik, ahol belul nem keveredik a viz, ergo ha alarakod a kezed, akkor a felenel megeget, a masik felenel meg megfagy :D

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2008.12.10. 19:05:00

Részünkről csak hevesen irigykedünk, és mi is minél előbb szeretnénk eljátszadozni ezekkel az "úri huncutságokkal" és Guinnesst kortyolgatni!

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 19:11:17

Bandi 2008.12.10. 19:01:17

Nekem ennyi élmény adatott meg. És mivel világéletemben kevéssel is megelégedtem, az első öblítés után hazajöttem.

Amúgy köszi az érdeklődést, de ingyen volt. A Fáilte Ireland vendége voltam. És azt mondták, hogy az írországi csaptelepgyártók szövetségével közösen megfinanszíroznak egy januári utat is.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 19:14:26

Amúgy meg azon gondolkoztam éppen, hogy ha magyarul írom a posztot, vajon többen értik meg, mint így?

Empty 2008.12.10. 19:16:12

Csurtus

a csapteleprôl feltétlen megírom majd a posztot, de most piszkosul tekernem kell a dinamót mert villog a monitorom nyilván nincs meg a 217 vagy mennyi Volt. Remélem honorálsz majd néhány sötét színû sörrel. :-)

Empty 2008.12.10. 19:17:01

Csurtus, egyszer próbáld meg, ha már megtanultad azt a fura nyelvet.

Empty 2008.12.10. 19:21:56

Hofi mondta annak idején (az angolokról):
Tudják miért szigetország? Hogy el ne terjedjenek.

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2008.12.10. 19:32:27

Csurtus, ez valami elképesztő, mekkora idióta inváziót vonz az Index címlap. Ezeknek a pszichopatáknak nem esik le ott jobb oldalt a címkefelhő láttán, hogy egy utazási blogíró feltehetőleg világlátott, ha négyszázegynehány posztot összehozott a világ különféle tájairól???

Harsányi Levente 2008.12.10. 19:33:48

Azért mekkora karrier kimenni Irországba takarítani vagy hamburgert árulni és aztán verni a mellet egy blogon, hogy ő kilenc féle vécélehúzót és hetven keverőcsap-tipust látott már életében.

Csupa sikeres ember. Itthon biztos az Akadémián vagy a Részecskekutatóban dolgoztak.

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2008.12.10. 19:38:33

HL, így-így. Közben pedig megtanultak olvasni.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 19:39:15

Ugyan Zig Zag, csak nem képzeled, hogy belevágnak egy ekkora projektbe: végigolvasni egy egész címkefelhőt? Miközben kigúnyolhatnak egy szegény egyszerű, tanyasi gyereket...

Empty 2008.12.10. 19:40:52

Én végig nem bírnám olvasni. :-)

jacks_colon (törölt) 2008.12.10. 19:42:42

óhe bzmg, ez dráma

"Nem akarlak megbántani, de igazából magad hoztad a fejedre ezt a rengeteg beszólós kommentet. Az egész hotel-felfedezősdit úgy adod elő, mintha amúgy tényleg nem mozdulnál ki egy világvégi tanyáról. A posztban az "újdonságokra" rácsodálkozva eljátszod, hogy hülye vagy. Akkor miért csodálkozol, hogy mások hülyének is néznek?"

Látod Ize meg tudja mondani kedvesen is. Na E!
Egyébként valójában nem vagy hülye, és talán azzal sincs baj, hogy leírod ezt a blogodba. A baj azzal van, hogy a zindex-en rájöttek, hogy ide sokan fognak jönni fikázni, ezért kiraktak a címoldalra. Mint amikor egyszer az életben véletlenül papucsban indulsz el melóba, és pont akkor indul utánad a teljes BBC, hogy interjút készítsen veled. Szaksz. Egykor én is ugyanígy csodálkoztam rá hasonló dolgokra a nagyvilágban, mert mindenki elkezdi valamikor.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 19:47:03

adenovirtus 2008.12.10. 17:26:11

Csak most vettem észre a kommented. Köszönöm, hogy ilyen pontosan megfogalmaztad a szándékom, és örülök, hogy keveseknek bár, de ezek szerint csak átment a poszt eredeti üzenete.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 19:50:39

jacks_colon 2008.12.10. 19:42:42

Szerintem ezzel sincs baj. Én legalábbis pompásan szórakozom honfitársaim egy részének... khm... intellektuális és szövegértési produkcióján.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 19:51:47

Ja: és lesz még számos ír poszt, gyertek máskor is, mert bearanyoztátok a délutánom :-)

Szergej 2008.12.10. 20:09:14

"Nekem erről a postról az jut az eszembe, mikor egy barátom a 90-es évek elején elment Németországba, és azzal jött vissza, hogy ezek a rohadék németek még a bevásárlókosár használatáért is pénzt kérnek"

Igen, valoban kicsit alnaiv, racsodalkozos a poszt, de ha meg nem volt itt valaki hadd csodalkozzon ra.

Harsányi Levente 2008.12.10. 19:33:48

Tudod ezen en is gondolkodtam, es rajottem, hogy lehet hogy takaritasbol el, de itt legalabb megtanul angolul, kicsit tagitja a latokoret, es legfokeppen elkezd egy kicsit toleransabban gondolkodni, magyaran nem tesz ilyen paraszt megjegyzeseket.
Nem beszelve arrol hogy sokan penzt kuldenek haza, vagy az is lenezendo dolog?
Szanalmas vagy.

balage_81 · http://www.kulfoldikalandok.blog.hu 2008.12.10. 20:13:14

lehet hogy valaki már írta, de a legdurvább a külön hideg és melegvizes csap. ha egyszer elmennek innen a jól képzett k-európaiak (mérnökök, infósok, stb), mi lesz ezekkel? amúgy imádnivaló nép

badadada 2008.12.10. 20:14:53

A csapról annyit, hogy szerencséd volt mert bizony még mindig nagyon elterjedt az angol, kettéválasztott csap egész Írországban.
Sőt van olyan, ahol ugyan összekötik a kettőt egy csőben, de belül azért külön vannak így az egyetlen csőböl jobb oldalt forró míg baloldalt jéghideg vízzel moshatsz kezet:-)
És ez komoly!

jacks_colon (törölt) 2008.12.10. 20:29:19

A hideg-melegvizes csapot legfeljebb olyan bérbeadott lakásokban találod meg, amiket mar nagyon régóta nem újítottak fel, vagy csak annyira, amennyire nagyon szükséges volt, mivel úgysem a tulaj élt bennük (ergo minek költeni rá a pénzt). Szóval council flat-ben ez lesz. De ez nem jelenti azt, hogy az angolok nem ismerik a keverős filteres csapokat. Ez csak annyit jelent, hogy neked Ká-európainak (és ezzel nekem is) itt ez jut. Ha ez megnyugtat, ez jut a brazilnak és az olasznak is itt.

A keverős csapok elvileg takarékossági szempontból maradtak meg (bár a lfsz se használja őket takarékosan). Ja, hát itt se aranyból van a budi, de ezen azért annyira nem kell fennakadni. Japánban ennél különb furcsaságokat látsz, pedig elvileg ők fejlettebbek a legtöbb nyugati országnál is.
Abból, hogy Magyarországon csak keverős csapot találni, azért ne vonjunk le messzemenő következtetést egy másik ország fejlettségére és kultúrájára vonatkozóan.
Magyarországon kőből vannak a családi házak, az USÁban pedig fából. Gyász, költözök is mindjárt vissza. (Egyébként tényleg feldughatná valaki magának ezt a keverős csapot, mert tényleg elég szar.)

Gaspra 2008.12.10. 20:30:24

Én szerencsére sok messzi helyen megfordultam már a világon. Sok hasonló esetem volt már, ami a helyieknek természetes, az másnak lehet hogy furcsa.
Nem kell senkinek elszállnia magától, hogy mekkora arc és neki nem lehet már újat mutatni.
A túlzott magabiztosság, a szűk látókör biztos jele.

Ráadásul jön olyan komment egy ex-honfitárstól, hogy toleranciát kellene tanulni az Írektől miközben mást fikáz a tájékozatlansága miatt...

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 20:33:44

A mai olvasók földrajzi megoszlási sorrendje:

Budapest
Szeged
Dublin
Pécs
Debrecen

Bocs srácok, mindent értek.

hajdul 2008.12.10. 20:34:01

Nem értem. Valaki ír érdekes dolgokról ahol járt és mindenki fikázza, hogy milyen buta.
Nekem olyan a blog, mint amikor egy baráti társaságban megosztjuk egymással a tapasztalt élményeinket, s nem kezdjük egymást fikázni, hanem szinte űbereljük egymást, hogy ki-ki milyen érdekességgel találkozott. (és ebben az is benne van, hogy a túrós csuszát a puccos szállodában valami rozsdamentes bilivel letakarva hozták ki.)
És ettől senki nem lesz sem kevesebb, sem több.
Egyébként én láttam olyat is, hogy azt a WC kilincset pumpálni kellett. Mint régen a Norton kutat.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 20:40:49

hajdul,

egy olyan pumpálósat megnéznék magamnak :-))

Amúgy a bloghasonlatod nagyon jó, csak ezek szerint sokan nem így látják, hanem egyszerűen alkalmat keresnek a kötözködésre, anélkül, hogy a posztot elolvasnák.

Mindenről van egy karakteres véleményük és nem félnek annak hangot adni :-)

Szergej 2008.12.10. 20:43:36

Gaspra 2008.12.10. 20:30:24

Szerintem en nem fikaztam senkit a tajekozatlansaga miatt. Vagy szovegertelmezesi problemaid vannak?

A megjegyzesem azoknak szolt akik szerint ciki itt hamburgert arulni.

Empty 2008.12.10. 20:46:47

Azt nem értem minek járkáltok oda külföldre? Látjátok csak a gond vand belôle! Elmentem múltkorjában a városba ahun a sok nagy bolt van! Van ott sokkal több csuda mint amikrôl itt beszéltek! És még értették is a zemberek amit mondok!

Harsányi Levente 2008.12.10. 20:49:04

Minden írástudatlannak, aki szerint a blogíró fikázza az íreket és országukat, ajánlom jelen blog EIRE címkével ellátott postjait, különös tekintettel erre:

csurtus.blog.hu/2007/07/10/eire_morzsak

meg erre:

csurtus.blog.hu/2007/07/24/eire_regi_temetok

meg erre:

csurtus.blog.hu/2007/07/12/eire_a_nagy_ehezes


Az az érzésem ezek alapján, hogy csurtus többet tud az írekről, történelmükről és lelkükről, mint sok itt hozzászóló idióta edénymosogató.

Marhák...

Miszter07 2008.12.10. 20:53:26

Csak egy kis kiegészítés villany ügyben.

Vagy 15 éve lehtározták, hogy Európában egységesítik a fogyasztói feszültség szintet. Ennek gazdaságilag az a haszna, hogy elég egy feszültségre méretezni, vizsgálni és tanyúsítványt kiállítani.

Ebben az időben Európában alapvetően 2 feszültség érték volt használatban. A 220V, és a 240V. Ennek a közepét választották, a 230V-ot, mert ezt még gond nélkül elviseli a 220V-os készülékek szigetelése, és a 240V-os készülékeknél sem okoz problémát az azonos teljesítményhez egy kicsit nagyobb áram. Praktice az átállás során annyi volt észrevehető, hogy nálunk egy kicsit fényesebben világítottak a hagyományos izzók, másfele meg egy kicsit halványabban.

Szóval, Európában már vagy 15 éve tudtommal minden 230V-os, legalábbis folyik az átállás.

A telefontöltőnek meg végképp mindegy, hogy mekkora feszültségbe dugod, akár 110V-ról is elmegy. Olyan a felépítése, de ezt már nem kezdem el magyarázni:)

bamboo 2008.12.10. 21:11:34

Elmégy Athlone-ba, a Radisson személyzetének a fele magyar. A recin magyarul köszöntek vissza, mikor be akartam csekkolni...:)
Btw késő ősszel fűtés még nem volt, szaunában hetekig képtelenek voltak izzót cserélni, a reggelijük viszont áááálllaaaat!
Btw sok helyen lehet IRL-ban is nemkeverő csaptelepet látni, főleg a régebbi épületekben.
A legdurvább viszont a rossz oldali közlekedésük: autóztam eleget, életveszély a köbön, sofőrként is meg gyalogosan is.

Szergej 2008.12.10. 21:14:40

Ujra vegigolvasva a kommenteket szerintem senki nem erezte ugy hogy a posztiro bantja az Irorszagot, inkabb a poszt racsodalkozo ( de elcsepelt lett itt ez a szo) hangvetelen ironizaltak.
Es valoban, sok rosszindulatu hozzaszolas volt.

Egyebkent en szellemi munkat vegzek itt, de sok magyart ismerek akik epitkezesen dolgoznak, es szerintem ebben semmi ciki nincs...

bamboo 2008.12.10. 21:15:14

az ir-angol meg egy katasztrófa. talán az ausztrál durvább, de ha nem hozzám, mint idegenhez beszéltek, hanem egymás közt, azt épphogy csak értettem, vagy nem. USA angol vagy bármely náció tanult angolja 100x egyszerűbben érthető. Megkockáztatom hogy az angolok angolja is... :)

Szergej 2008.12.10. 21:17:58

bamboo 2008.12.10. 21:11:34
Az elejen sokat padkazik az ember, de meg lehet szokni :)

TCrown 2008.12.10. 21:27:12

Ó, istenem. Először külföldön?

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 21:32:32

TCrown,

neked is olyan szemed van, mint a sasnak: persze, legeslegelőször, és egyúttal utoljára is.

dr. askovics 2008.12.10. 21:39:08

Csurtus, ne csinálj már itt hülyét ennyi emberből csak azért, mert nem nézik meg, hogy miről is szól ez a blog :)))

ekkerjoz 2008.12.10. 21:40:58

-Nekem tényleg pottyantós budim van a tanyán, de ezután szerelek rá kilincset. Az udvari csapra meg keverőszelepet. Ha egyszer lesz csapunk.
-Mikor jót akarok mosolyogni, idejárok majd kommenteket olvasni.

Ja, és a szintet hoznám én is:
Az ellenállás ezen az éghajlaton nagyjából egyenlő a feszültség és az áramerősség hányadosával. Ha nő a feszültség, csökkenik az áramerősség.

Jó, hogy hazaértetek, és írtatok.

TCrown 2008.12.10. 21:41:53

Az hagyján, de hallásom is olyan. :)
Oké, bocs, kicsit cinikus volt. Csak olyan szenzácihajhász nekem kicsit ez a "húbazzekilincsaklotyómögött".
Londonban pl a fürdőszobában nincs villanykapcsoló a falon. Egy madzag lóg a plafonról, azt kell megcibálni - a voltaképpeni kapcsolószerkezet a plafonon van.
A Brirtsh Múzeumban meg a mosdó a térdeddel múködtethető. Mire arra rájöttünk a haverral...
Az Oxford Circusi nyilvános vécében meg semmi nincs, csak egy lyuk a falban. Bedugod a kezed, ráköpi a szappant, ereszti a vizet, aztán a meleg levegőt. Semmihez nem kell hozzáérned.

Bizony, több dolgok vannak földön és égen...

jacks_colon (törölt) 2008.12.10. 21:58:14

"Az ellenállás ezen az éghajlaton nagyjából egyenlő a feszültség és az áramerősség hányadosával. Ha nő a feszültség, csökkenik az áramerősség."

E?

Mentula 2008.12.10. 22:02:17

Eh, Csurtus, mozsmá télleg ideje volna kimozdulni a kies G......-ról, és az életben először valami külföldi helyre ellátogatni, ha már itt csináljátok ezt az utazós blog-izét. A végén még úgy kerültök be a köztudatba, mint Vujity Tvrtko, aki, mint tudni illik, komlói kocsmákból tudósította a déli háborút.

Ohm...

csurtus · http://csurtus.blog.hu 2008.12.10. 22:20:43

Mentula,

tudod, hogy engem hat ökörrel sem lehet kimozdítani. Minek, ha annyi jó kis útikönyvet lehet kölcsönözni a községi könyvtárból...

szörcsendzsin 2008.12.10. 22:22:53

Meselnel nekünk a liftről ?
Tudod, mi errefelé csak hallottunk róla.

Elképzelhetetlenül izgalmas a blog, lerágjuk a körmünket az asszonnyal.

Hihetetlen, amit írsz a vécéről, álmunkban sem tudtuk kitalálni, hogy lehet lehúzni.

És az a csaptelep... fantasztikus!
Azt nem értjük, hogy a piros vagy a zöld gombosból jön-e a víz?

Leírnád pontosabban a folyamatot?

Mi nem szoktunk hajat szárítani fürdés közben, nektek sem ajánljuk!

Boldogok vagyunk, hogy egy honfitársunk Írországban kritikus hangvétellel illeti a bevándorló kelet-európaiakat. Nagyon helyes!

Empty 2008.12.10. 22:31:14

szörcsendzsin, most esett le nekem, hogy a hajszárító miért volt odarögzítve! Nehogy elérjen a víz közelébe. Zseniális!

csurtus · http://csurtus.blog.hu 2008.12.10. 22:34:40

szörcsendzsin 2008.12.10. 22:22:53

Azt a kritikus hangvételt ha beidéznéd a posztból, irtóra megköszönném. Csak az objektivitás (és a változatosság) kedvéért. Előre is köszönöm neked is és a kedves nejednek is.

szörcsendzsin 2008.12.10. 22:44:49

Asszonnyal pezsgőt nyitottunk itthon, hogy meg lettünk szólítva.

Köszönjük.

Végül is nincs abban semmi rossz ha azt mondjuk pl. budapestre, jé mennyi itt a cigány, nahát...

csurtus · http://csurtus.blog.hu 2008.12.10. 22:46:06

Megvan!

Az itt hozzászólók jelentős része kint él és dolgozik és emiatt zömük annyira frusztrált és érzékeny, annyira elanyátlanodottnak érzi magát, hogy ott is ellenük irányuló támadást vélnek felfedezni, ahol annak nyoma sincs.

Innen a sértődöttség, a poszt és/vagy a kommentek végigolvasása nélkül tett megjegyzések, a sírósra görbült szájak, a reszkető gyomor, az üldözött tekintet.

Nagyrészt honvágy ez, gyerekek, nem kell szégyellni. De aki ennyire nem bírja a gyűrődést, miért csinálja..? Vagy miért ír hülyeségeket, át nem gondolt kommenteket, amiket három perc alatt nevetségessé lehetne tenni?

Ó, gyerekek, gyerekek...

csurtus · http://csurtus.blog.hu 2008.12.10. 22:47:00

Cigánynak nevezted a kelet-európai bevándorlókat?

Gratula, a nevükben is.

szörcsendzsin 2008.12.10. 22:50:06

Mink nagyon jól elvagyunk Feri országában, itt minden rendben.

És még a csapból is KEVERT víz folyik.

Kurvaországban kurvajó.

bogi80 2008.12.10. 22:52:19

Pesten a cigányok évszázadok óta élnek, a lengyelek, litvánok, magyarok és románok Dublinban kábé három-négy éve max.

Az más kérdés, hogy a dubliniak méginkább úgy néznek a bevándorlókra, mint mi a nyóckerbeli romákra, csak udvariasabban. És bizony ez tényleg elég zavaró lehet az idegen burgonyahámozóknak ugyanúgy, mint az építészmérnöknek vagy a buszsofőrnek. De ez az, amit soha nem fognak bevallani ithton, még ott sem egymásnak. Tudom mit beszélek, én nyolc hónapot voltam kint a tavaly, négyet Dublinban és négyet Limerickben. Csodálatosak az írek, és ilyen az ország is, ha turista vagy.

sagittarius 2008.12.10. 22:54:07

szorcsendzsin, anyadat vagy a felesegedet ciganyozd le legkozelebb, bunko gyoker!

szörcsendzsin 2008.12.10. 22:57:27

hulye

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 22:59:43

Emberek,

egymást anyázni és hülyézni nem ér; itt csak a bloggazdát lehet cseszegetni. Sárga lap. Köszönöm.

szörcsendzsin 2008.12.10. 23:12:41

ok. saggitarius szarjon sünt. nagyot

nagy tüskéset

Mentula 2008.12.10. 23:15:21

fossak valamilyan tüskés állatot, a tüskéivel a nyílás felé, ha valaki bebizonyítja, hogy itten fikázva vannak az ír viszonyok, vagy egyáltalán bármi fikázva vagyon. több országos média élőben közvetítheti a kínomat, ha ilyenre példát mutattok. de kérem, hogy a szövegértést legalább gimis fokon gyakoroljuk, tehát vessünk számot azzal az eshetőséggel, hogy egyes mondatok a primér jelentésüknél többet/kevesebbet is hordozhatnak.

Empty 2008.12.10. 23:16:56

Mentula, a mondatok nem azt jelentik mint ami a szavak egymásutánja? Hát azt meg így hogy?

Mentula 2008.12.10. 23:18:50

most ezt komolyan?

Mentula 2008.12.10. 23:20:01

ok, látom, hogy nem...:)

Empty 2008.12.10. 23:20:40

Mentula, lehet hogy lemaradt valami.

[:-)]

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 23:20:47

szörcsendzsin 2008.12.10. 23:12:41

Szerva itt, labda ott :-)


Mentula 2008.12.10. 23:15:21

Te kis idealista :-)

No, megyek és iszom egy lefekvés előtti Köstritzer Schwarzbiert. Mert megérdemlem.

Empty 2008.12.10. 23:22:43

Egészségedre. :-)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 23:24:45

Atyavilág, most látom, hogy Bangladeshből is volt egy látogatónk...

szörcsendzsin 2008.12.10. 23:27:15

nem csurtus, nem neveztem.

csak probáltam éreztetni, hogy az a sok finom megjegyzés pestre vetítve milyen sértő

saggitarius már el sem olvasta az én megjegyzésem csak a ferdíményt (brilliáns ferdítés, gratulálok, direkt nem volt szerva) már anyázott is.

na, így érezhet egy más nemzetséghez tartozó ha a blog első pár bekezdését olvassa


ennyi

sörözz jót, az írek jó fejek!

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 23:29:50

szörcsendzsin 2008.12.10. 23:27:15

Tudom, több hónapot töltöttem ott magam is.

Jó éjt, és részemről mindenkit megkövetek, akit akaratomon kívül megbántottam volna.

Béke mindenkinek!

szörcsendzsin 2008.12.10. 23:30:46

Mentula, szépen kérlek tedd föl majd a videót a youtube-ra, teszek rá csillagot

Mentula 2008.12.10. 23:41:23

a bizonyítással adós maradtál...

viszont ha sünt szarnék, arról a Guinness World Records-ot értesíteném, és a hasonló nevű sör szponzorációját kérném.

TCrown 2008.12.10. 23:42:51

Nem kell minden kis lelki repedés mögé Mariana-árkot képzelni.
Egyszerűen arról van szó, hogy fura, hogy egyesek szerint Mo-n még mindig hírértéke van annak, ha a falban van a wc-tartály.

bogi80:
Igen, néha úgy néznek ránk. Vagy talán inkább néha nem úgy néznek. Mi vagyunk a az új niggerek, a fehér niggerek. És mindez néha jogos is. Például akkor, amikor valaki nem bírja felfogni, hogy "kilincs van a vécé mögött".

A felmerült hamburger-árulós kérdéshez:
Nekem Londonig kellett eljönnöm azért, hogy megtanuljam, csak egyetlen igazán megalázó munka van: az, amit szarul végzel el.

Részemről eddig megérte. Nem az anyagiak miatt.

Szergej 2008.12.10. 23:48:56

en nem erzem hogy niggerkent tekintenenek ram. Sot, a cegnel sokkal jobban dolgoznak a kulfoldiek mint az irek. Alapvetoen szerintem az irek butabbak mint mi.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.10. 23:50:57

TCrown 2008.12.10. 23:42:51

Azt biztosan tudod, hogy az Index ajánló sorait nem a posztoló írja...

A kommenteddel, annak végső következtetésével amúgy természetesen egyetértek.

Lacibetyár 2008.12.10. 23:54:27

Végig olvastam az egészet, hát nem mindenkinek jön be ez a stílus, amhogy leírtad, hogy szerinted hogy bírkóznának meg a honfitársaid egy olyan bonyolult művelettel, mint a WC lehúzás. Olyan vagy, mint apa a hülye gyerekéhez. Te élvezed, szerinted cool, hiszen a szereposztásban te vagy az "okos apuci", aztán meg csodálkozol, hogy többiek miért nem fogadják el a "hülye gyerek" szerepet. Mindezt le lehetett volna írni kevésbé szenzációhajhász módon is, kevésbe bulvárosan, lehet, akkor rövidebb lett volna, meg nem került volna fel a zindexre. Idetévedtem, többet nem foglak keresni, további jó néptanító munkát, bíztató, hogy vannak még olyan világító zsenik a sötétben tévelygők között, mint te vagy. Ha tényleg komoly utazó vagy, írhatná tényleg komoly blogot, dehát csak ilyenre fussa. Ez nem sok, gyakorolj még. viszlát.

TCrown 2008.12.11. 00:09:12

Szergej, akkor vagy szerencséd van, vagy csak MÉG nem érzed. A többiben abszolút igazad van. Milliomos (fontban, persze) ismerősöm képtelen átállítani a normal.dot-ot a Wordben. Szó szerint zseninek tart, mert én meg tudom csinálni. :S
Egy villanykapcsoló kicseréléséhez itt szerelőt hívnak. Csöpögő csaphoz pláne. Ezek óradíja: 40-től 150 fontig.

csurtus
:)
Pont ebben a szállodában laktunk Dublinban mi is.
Amikor első nap beültünk kajálni valahova, az utcán a következő jelenet játszódott le: két barnásabb bőrű (talán indiai?) srác megállított két dublini rendőrt, hogy lefényképezkedhessenek velük. A rendőrök mindezt kedvesen, mosolyogva tűrték, egyikük pedig a fotózáshoz az egyik srác fejébe nyomta a sapkáját.

Irígylésre méltó hely, az biztos.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.11. 00:09:54

Lacibetyár,

vérzik a szívem, irtóra fogsz hiányozni!

(A viszlátot olyankor írjuk, ha viszontlátást akarunk mondani, de nyugtass meg, hogy ugye ez csak véletlen volt?)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.11. 00:12:12

TCrown 2008.12.11. 00:09:12

A Gardáról és a gardaí-król lesz majd külön poszt, de lehet, hogy egy bloggal odébb, a

lemil.blog.hu -n :-)

Lacibetyár 2008.12.11. 00:17:56

Sikerült a lényeget kiragadnod a kommentből, most is igazad van "apuci", tied a végszó.
Köszönés nélkül jobbra/balra el.

Szergej 2008.12.11. 00:19:24

Az az igazsag hogy a Kelet-Europaiakat kb a lengyelekkel es a litvanokkal azonositjak.
Legtobbszor magyarokrol nem is hallottak.
Multkor a taxis meselte hogy eddig csak 1 magyar tarsasaggal talalkozott, valami filmproducerekkel, akik meghivtak barbequzni es teljesen jo elmennyel volt roluk.
Lehet egyebkent hogy Corkban sokkal tobb magyar van, de itt Dublinban en sem talalkozom nagyon veluk.

TCrown 2008.12.11. 00:22:47

Elolvasom majd.
Ha kell a leírt eseményről kép, akkor van. Nem tökéletes, de magyarázattal érthető. Jogdíjat nem kérek... :)

Szergej 2008.12.11. 00:26:11

Csurtus
Ne sertodj meg, igaz ami igaz, ez nem a legjobban sikerult posztod.
Viszont ezt raktak ki az Index-re, igy vallald a szelesebb kozonseg velemenyet, akar az oltast is.
Ezt minden rosszindulat nekul mondom!

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.11. 00:30:44

Szergej,

persze, volt már jobb is, tudom :-)

Nem is szántam másnak, mint egy laza bemelegítésnek a következő ír posztokhoz. Amúgy meg rutinos vagyok ilyen téren, állom én a sarat, csak már fáradok :-)

TCrown,

jöhet a fotó a címemre - jogdíj tekintetében meg legyen majd elég a hihetetlen népszerűség :-)

Szergej 2008.12.11. 00:36:08

Na, kivancsi vagyok!
Amugy hogy van az hogy Dublinban vagy es ahelyett kocsmaznal inkabb hulyesegekre reagalsz :)

TCrown 2008.12.11. 00:43:21

Átküldtem.
A dijazás elfogadható, meg van beszélve. :)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.12.11. 01:00:07

Szergej,

sajnos már 30 órája itthon vagyok :-(


TCrown,

megjött, köszi!

Akkor én most nyugovóra térek. Jó éjt mindenkinek!

spájdernecc 2008.12.11. 05:19:51

Édes istenem....
címlapbetegség!
ennyi fölényeskedő ostoba faszt csak indexcímlap generál. de tényleg.

andras 2008.12.11. 10:20:01

Sokkal izgalmasabb a volám mögül nézni a világ furcsaságait. Mert ha egy hotelben valami másképp müködik (vagy egyáltalán nem), azt meg lehet kérdezni, vagy el lehet halasztani.

De mi történik, ha az ember kigurúl a kölcsönzöböl egy sohanemlátott autótipusban, és...hát hogy is mondjam, a járgányban másként kell ülni a bilire.

Az még egy enyhébb eset, ha érkezéskór nem lehet kihuzni a slusszkulcsot. Például Toyota Camry 1992-ben. A kulcs csak akkor jött ki, ha az ember hüvelykujjal hátranyomta a gyürü alaku alkatrészt melyben állt. Más tipusoknál hátramenetbe kell tenni a sebváltót, ahhoz hogy ki lehessen szállni, miközben - valljuk be - az ember már nagyon szeretne WC lehuzó közelségében lenni.

Aztán itt van az amerikai "central locking". Normális ember azt hiszi, hogy az auto ajtaját ki-be lehet kapcsolni az arra termett kapcsolóval. Ez tényleg müködik, de tud az még többet is. Dallasban végre megérkeztem a motelbe, megkapom a kulcsot, és visszamegyek a kocsihoz kivenni a böröndömet. Beteszem az autokulcsot a soförülésre és hátramegyek a csomagtartóhoz. De elöbb becsapom az ajtót ... és láss csodát, a kocsi ajtaja magától átmegy a zárt pozicióba. Még látom ahogy az ablakok melletti kis gombok maguktól besülyednek. Kulcs belül, én kivül. "Only in America", de 20 percen belül érkezik a technikus.

Stupidella 2008.12.11. 11:05:10

Egy az egyben ugyanilyen kádtöltőcsapom van :) A termosztátos keverőcsap hatalmas előnye, hogy egyszer kell beállítani a kellő hőmérsékletre és megbízhatóan jön (egy idő után) a megfelelő meleg víz, se nem forrázom le magam, se nem fagyok meg alatta. Egy baja van, szappanos-vízes kézzel nehéz kinyitni-elzárni.

Stupidella 2008.12.11. 11:19:24

Egyébiránt könnyesre kacagtam magam a kommenteken, köszönöm! :D

ErrorFlynn 2008.12.11. 13:14:28

jézusom jézusom honnan hömpölyög ide ennyi hühühülye?!?!
csak a kommentek feléig jutottam el, a másik fele ugyanaz?
basszus, látlak magam előtt, csurt, ahogy kommentről kommentre építed fel magadnak a gumicsimmás pottyantósbudis alteregót, és alig tudsz gépelni a röhögéstől. nagyon tisztán látlak!

ErrorFlynn 2008.12.11. 13:23:40

és mielőtt beleolvastam volna a kommentekbe, azt akartam írni egyébként, első felindulásomban, hogy
1., rohadtul nem fair, hogy már megint az íreknél lógtok, miközben én meg nem, és haragszom;
2., anyukám is az íreknél lóg, mindenki az íreknél lóg, nagyon haragszom.

ekkerjoz 2008.12.11. 14:42:36

Vajon igaz lehet, hogy párszáz éve megették az írek esküvő után az anyósokat...?

Neoprimitív 2008.12.11. 14:52:26

Jézusom, azt hittem, hogy Miss Europát fényképeztétek le, amint pucéron hárfázik Dublin főterén, attól van ennyi komment. Csak Murphyt tudom idézni: a Földön az intelligencia mennyisége állandó, a népesség nő - óvakodjatok az Index címlaptól, ha nem akarjátok ennek ékes bizonyítékát!

Egyébként én nem csak rátok, hanem Errorra is haragszom, mert ő is volt finom sörvidéken, csak én maradtam itthon! (zokog)

ErrorFlynn 2008.12.11. 14:59:41

rám ne haragudj, ahol én voltam, ott a hotelben teljesen hétköznapian működött a vizesblokk, viszont volt belülről lánc az ajtón, és ki volt írva, hogy önnön biztonsága érdekében zárja az ajtót ÉS akassza be a biztonsági láncot.
biztos sör is volt valahol, de ezek után nem mertem előjönni a szobámból.

Szergej 2008.12.11. 15:20:28

ekkerjoz · szalka.blog.hu 2008.12.11. 14:42:36
Vajon igaz lehet, hogy párszáz éve megették az írek esküvő után az anyósokat...?

Igen. De most mar inkabb a kelet-europaiakat eszik! Allitolag kevesbe ragos a husuk.

csurtus · http://csurtus.blog.hu 2008.12.12. 14:23:11

Error,

az Élet már csak ilyen: van, aki megérdemel pár nap Dublint, na és van, aki nem.

_gonosz_

Benikuty 2008.12.12. 16:54:03

Sziasztok, jó hangulatú, irónikus post. Nekem teccik, akinek nem az dugjon jól egyedül.

ErrorFlynn 2008.12.12. 17:12:53

és az élet igazságtalan; eljutnak dublinba, akik meg sem érdemlik, és akik megérdemelnék, el sem jutnak.
_nyelvet_nyújt_

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.12.12. 21:20:52

Error,

nem-nem, tévedel: a Zélet igenis igazságos és az írországi kikapcsolódás lehetőségét kizárólag az arra VALÓBAN érdemeseknek nyújtja.

_a kinyújtott nyelvre egy kis tengeri sót és cayenne-borsot szór_

Neoprimitív 2008.12.13. 11:21:56

Tetszik az új dizájn!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.12.13. 12:40:31

Szia Neó!

Igen, jó a sablon.

Csak a tavalyi posztok közül esett egy kicsit szét pár darab, de majd megpróbálom őket is átfazonírozni.

Jepüjababa 2008.12.13. 14:28:08

Jó az új külső! (csak azért sem írok dizájnt)

Benikuty 2008.12.13. 19:00:57

Valahová kellene egy darab sózott szalonna képe, jól mutatna. A deszkámon jól is fog. Lila hagymával.

juliska48 2009.01.20. 15:59:11

örülük a sok okos hozzászólónak, akik vagy nagyon fiatalok, vagy nagyon nagyképűek. Én már öreg nyugdíjas (61) vagyok, de a világot az ilyen blogokból, az internetről, és a TV-ből (spektrum, stb.)ismerem meg. Vannak még ilyen (gyepagyuak) is. Ezen kívül még az (ön)iróniát is felismerem. A sok okostojás meg jobb lenne, ha kicsit több megértést tanusítana mások iránt. Nem biztos, hogy mindíg nekik van igazuk.

Csuri / Bariildi 2009.01.20. 22:30:09

Juliska,

köszönjük a hozzászólást, és örülünk ha olvasod a blogot! Ne is add fel ezt a jó szokást!
Csur

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.01.20. 23:48:07

@juliska48:

A 61 még nem öreg, csak érett :-)

Pusszantunk!

juliska48 2009.01.21. 16:07:43

köszi a válaszokat. Mivel én számítógép terén teljesen antitalentum vagyok, általában véletlenül találok ilyen helyre. És találok még újabbakat is. Most is a főzésen keresztül sikerült, mert azt nagyon szeretek.(olvasgatni is) Csak írjatok minél többilyen útról, és ilyen stílusban. Nagyon élvezem őket
süti beállítások módosítása