csurtus 2007.06.07. 14:00

Madeira - Tuskó

Rájöttem, kéne egy tárgyi bizonyíték, amely igazolja, hogy tényleg jártam Madeirán.



Tessék. Itt vagyok látható, amint dacolok az Atlanti óceán hullámaival, azokkal, amelyek nyom nélkül nyelték el Atlantiszt, számtalan polgári és csatahajót, s ahol a mélyben a mai napig szörnyek élnek. Öltözékemhez magyarázatul csak annyit, hogy nem volt kéznél fürdőnadrág, ezért kénytelen voltam egy Sweet Dream típusú boxeralsóban felvenni a harcot a kegyetlen elemekkel. A képen nem látszik, de azt is elárulom, hogy bele is pisiltem az óceánba. Egyrészt mert Feri bácsinak megígértem, másrészt mert szimbolikusan így tudtam az Ember felsőbbrendűségét kinyilvánítani a Természettel szemben.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása