Hát először is, kedves feleim, aki Pozsonyban járt és azt állítja hogy egyetlen nyavalyás kocsmát nem talált, nos az, háááát, nagyon béna kell hogy legyen.

A belváros telidestele van kávézókkal, éttermekkel, kocsmákkal és egyéb olyan helyekkel ahol enni-inni lehet, és ezek között nagy számban vannak roppant kellemes és hívogató helyek is. Ráadásul amikor ott jártunk (november vége, hétköznap), majd' mindegyik tele is volt, főleg a kávézók. Munkaidőben. Szóval van élet :)

És a kapualjakon keresztül elérhető kocsmák közül is a leglegebb a nemes egyszerűséggel csak Slovak Pub-nak nevezett műintézmény.


A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatod!
 

Dani Csaba 2007.08.09. 22:56:05

Nagyon jó ez a SLOVAK PUB! Tanulhatnánk tőluk az országimázs építés területén! Cirill és Metód mint csillár-alátét(van ilyen?)! Fejemet rá, hogy a kerek kalapos, övében kést hordó alak pedig Jánosik a betyár nemzeti hős (Lásd még: Jánosik kocsma, Pilisszentlászló). A szlovákul verselő római pedig szerintem a klasszikus értékeket örzö szlovák néplélek allegóriája.

Csuri / Bariildi 2007.08.09. 23:07:42

Ó de szépen mondtad ezt, te Csaba!
Ez a filagória egészen elgyengített:))
Örülök hogy olvasgatod - csak így tovább!

e1 · http://beszoltam.hu 2007.11.22. 22:00:57

Ezt a bejegyzést miért csak most vettem észre? Na mindegy, most jól kiábrándítalak titeket. A Slovak Pub egy utolsó előtti kategóriába tartozó kocsma. Jó a konyhája, de sajnos a színvonal annyival roszabb. jelenleg 9 nagy helyisége van (ha nem bővítették azóta), aminek köszönhetően Pozsony legnagyobb kocsmája és este ezt le sem tagadhatja. Aránylag alacsony árainak köszönhetően közkedvelt a diákság és a fiatalok körében, este teltházas, ajánlatos helyet foglaltatni ha később szeretnénk érkezni. Ilyenkor a füstöt már az odavezető lépcsőkön vágni lehet (pedig még be sem mentünk). Belépve rengeteg pincért és pincércsajt látunk futkározni tálcákkkal, ami egy nagyon fura jelenség. Hogy miért? Anakka ellenére, hogy rengeteg a pincér, nagyon lassú a kiszolgálás, ajánlatos rögtön 2-3 kört rendelni, ha nem akarunk 15-40 percet várni a sörünkre. Igen, ezt megéltem és ez ott teljesen normális. A felszolgállást diákokok végzik, így annak színvonalát nem kell kommentálnom. Sajnos volt már olyan eset is, hogy panaszkönyvet voltunk kénytelenek kérni. A legnagyobb meglepetés az volt, amikor közölték, hogy nincs, de adtak 2 db 10x10 blokkpapírt amire leírhattuk panaszunkat. Szintén ajánlatos figyelni, hogy mit hoznak ki a fogyasztónak, mert hajlamosak a leginomabb körtepálinkát elkverni a legutolsó pancsolt vodkával, és még sorolhatnám. Szóval ha tényleg odakívánkoztok, akkor készüljetek fel sok-sok türelemmel.

És ami az ajtófélfán szereplő feliratot illeti: "Ha úgy szólsz, hogy Szlovák, ember forduljon feléd!" Mit nyertem? :)

Csuri / Bariildi 2007.11.22. 22:20:18

Iván lelkem,
Isten hozott! (vissza)
Nagy utazgató vagy ám: hol Izrael, rögvest utána Amszetrdam...
Beszámolókat követelünk!!

Azt nem tudom hogy a Slovak Pub-ot miért nem olvastad eddig, de akármit is moncc, igenis jó volt ott ebédelni! lehet hogy nem este kell menni, mert akkor a tömeg miatt tényleg várni kell, de délben semmi ilyen nem volt.

Köszönjük a fordítást, végre megoldódott a nagy talány!

Vendégoldal? Mármint nyereményként? :)))
Furfangos, mi?? :)

e1 · http://beszoltam.hu 2007.11.23. 13:46:11

Én csak személyes tapasztalataimat írtam le, amelyeket többszöri látogatásaim alatt szereztem emme vendéglátói iparegységben. :)

U.i.: Jah, mi ez a vendégoldal amit említettél? Nem vagyok képben. :)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2007.11.23. 16:31:32

Iván,

a vendégoldal olyan, hogy megírod, küldesz képeket magánban, majd mi irígykedve feltesszük ide. Lásd még Error és Viki bácsi posztjai.

e1 · http://beszoltam.hu 2007.11.23. 17:09:42

Hehe. Alig érkezek a saját blogomra írni és akkor még a tieteket gyarapítsam? :D Irígykedni meg lehet az én blogomon is. :-)

e1 · http://beszoltam.hu 2007.11.23. 19:00:25

Azért ne legyél ennyire szomorú. Ha gondoljátok, linkelhetitek a cuccot. :-)))
süti beállítások módosítása