A sikeresnek mutatkozott első és második rész után folytatjuk vajdahunyadi barangolásunkat, térben és időben. A beltéri fotók egy kicsit szemcsésre sikeredtek, amiért a fotóapparát beállításáért felelősök természetesen megkapták jól megérdemelt büntetésüket, de reméljük, hogy ez csak minimális mértékben csorbítja az élményt.

Kattints, ha kíváncsi vagy, hol filmezték a BloodRayne-t, a Luther Mártont és a Nostradamust, valamint hol fogják hamarosan a VIII. Henrik életéről szóló legújabb mozgóképes művet forgatni!


A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatod!

ErrorFlynn 2008.07.22. 13:46:47

jaj, tök elkeseredtem. ez van vajdahunyad körül? már korábban is szóltatok, hogy majd ilyen lesz, de képeken látni...

bdj 2008.07.22. 16:47:54

Hát az biztos, hogy a környék igen lehangoló látványt nyújt... de a vár maga lenyűgöző. Csak ne kerülne az ember a környezet hatása alá... Nekünk nem ment ennyire egyszerűen a vár megtalálása. kétszer-háromszor átmentünk a városon, mire megtaláltuk a várhoz vezető utat három éve. Mondanom nem kell, egy darab tábla nem jelezte ezt a "jelentéktelen kis váracskát". De a helyiek segítettek. Igaz közös nyelvet nem beszéltünk, de ez a mi hiányosságunk ;) Köszi a sorozatot.

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2008.07.22. 19:30:00

ilyen szép ipari parkot volt szerencsém a Vaskapu szoros román oldalán is megcsodálni. mondhatom szép kis látvány volt. valóban emelte a hely színvonalát.

pkelement 2008.07.24. 12:53:54

tavasszal voltam ott, átutazóban, szolgálati úton hivatalosan. Nagy rohanásban voltam, de ezt semmiképp nem akartam kihagyni. 30km-s kerülőtt kellett tennem, a szivem vérzett,hogy csak cca 25 percet megengedhetek magamnak.
Ezzel szemben 2-2,5 órát voltam benn, megnéztem mindent, a régi vár helyét is (addig nem is tudtam, hogy az is volt), rohangáltam ide-oda, biztos hülyének néztek, de nem akartam kihagyni semmit :)

ja, a "környékről" már hallottam előtte, úgyhogy igyekezetem lelkileg felkészülni...

Dani Csaba 2008.07.28. 16:52:46

Szépek ezek a vajdahunyadi képek/posztok! Bennem azonban örök nyomot hagyott egy egyetemi kollégám elbeszélésének egy szelete a '80-as évek végéről: ő, aki a tiszta levegőjű hegyekből aláereszkedett a román nemzetgazdaságba (társáról, aki mind a 4 osztályával beállt hunyadi öntödésnek). A tiszta levegő és az aláereszkedés azóta is ikaroszi bukásnak tűnik fel számomra, földrajzilag meg hát... feledhetetlen
süti beállítások módosítása