A fiúgyerekek 85 százalékának életében előbb-utóbb eljön az a korszak, amit különböző hősök nevével lehet fémjelezni: Winnetou, Superman, Terry Black. Ilyenkor a kiskamasz mokasszinról, tomahawkról és musztángokról álmodik, esetleg piros alsógatyáért könyörög, amit aztán a kék mackóalsó fölé húz, illetve a tükör előtt felpróbálja nővére vagy anyja melltartóját. Állítólag – teszem hozzá gyorsan ez utóbbi forgatókönyvhöz.

A fenti szakaszokat megelőzi azonban egy különleges, pár héttől akár egy teljes éven át is tartó periódus, amikor a gyerek fára mászva üvölt, mint a sakál, barátaival (mellkasát ököllel döngetve) tőmondatokban beszél és negyven percet is képes eltölteni az állatkerti majomház csimpánzos részlege előtt.

Igen, ez a Tarzan-szindróma, és főleg egy temesvárinak köszönhetjük.


A poszt - teljes terjedelmű - olvasásához ide kell kattintanod!



GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.17. 09:47:12

manapság a túlhajtott körülmények között ekkora egyéniségek már nincsenek

de különben sokkal normálisabban néz ki egy ilyen izompacsirta, mint egy mai bodybuilder, nem?

ez az ember egy kisportolt férfi hatását kelti és nem felpumpált szteroidos hatást

dr. Wilbur Swain 2008.01.17. 09:55:04

100 pontos írás :)

tomiP 2008.01.17. 09:56:41

Body Building és az úszásnak mi köze egymáshoz? A mostani úszók is kisportolt férfiak (Cseh Laci, Phelps) és az akkori testépitők is izomagyak voltak (már ha üzte cirkuszon kivül valaki ama sportot).

ősi homár kormányzó se lesz belőlem 2008.01.17. 11:07:14

húúbazmeg de összezavarodtam így korán reggel
méris nem lehet egy úszó(nő) izomagyú (meg lábtörős hehehe), a bodybuilder meg..., na jó most erre nem jut eszembe példa :)

asztmongyák 16 évesen mindenki ír verset, a költő az aki úgymarad, dehogy tangában pózolni?, hogy nekem ez a terryblekes vonal mér maradt ki kamaszkoromban
www.sandowmuseum.com/jowett1.gif

spájdernecc 2008.01.17. 11:13:19

naggyon jó!
jöhet a következő :)

ErrorFlynn 2008.01.17. 11:55:48

Weissmüller volt az oka, hogy apró koromban órákon át gyakoroltam a tengely körül forgó gyorsúszást. remélem, mindenki emlékszik a hallhatatlan zárójelenetre: Tarzan, Jane és a majom úszik a dzsungelfolyóban, egy tempó háton, egy tempó hason.

mentula 2008.01.17. 14:18:50

Error, Én is úsztam így, erre emlékszem, de az már nem volt meg, hogy mi rosseb vihetett rá arra hogy ilyet csináljak :)

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.01.17. 15:24:42

Kedves úszó kommentezők,

ami engem illet, úszásban nem voltam valami királyfi, de több - pártatlan és független - megfigyelő szerint én üvöltöttem a legjobban és a legtarzanszerűbben az egész Bánságban.

(Ha akkoriban érdekeltek volna a Jane-ek, szerintem abban is dobogós lettem volna, majmokat nem vállaltam).

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.01.17. 16:20:14

Csurtus,

ezt valahogy szerintem mindannyian gondoltuk:D Főleg akik láttuk Port Sideban a technikádat, amellyel visszaengedted az asztalhoz a Hölgyeket :D

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2008.01.17. 16:24:12

Peat,

első körben összeszorult a gyomrom a rettegéstől, de aztán eszembe jutott, hogy Csur is ott volt, tehát nem követtél el indiszkrét dekonspirációt.

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.01.17. 17:17:28

Csurtus,

azt hiszem, nem kell bizonyítanom férfiúi szolidaritásomat :D:D

ErrorFlynn 2008.01.17. 17:48:45

én meg jól tok bikiniben fára mászni.
vagy úgy jane-nek lenni nem ér? csak sikítozni szabad, meg a majmot gügyögélni?

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2008.01.17. 18:01:56

Error- és mi van az amazon ruhával?;)

csurtus · http://csurtus.blog.hu 2008.01.17. 18:05:14

Peat,

már elsőre megbízható, szolid és kiegyensúlyozott férfiember benyomását tetted rám, mint akire bizton számíthat a nembéli.

Error,

és tudod-e oly kecsesen tartani a lábfejed, mint az őserdő szüze?

ErrorFlynn 2008.01.17. 18:19:57

télleg, bikiniben fára mászik, ez csakis amazon lehet.
olyan kecsesen? sztem tudom, bár az ábrázolatokon mindig meghosszabbítják azt a lábfejet, hogy jobban kijöjjön látványilag. tisztára, mint egyes animékben.

tistedur 2008.01.17. 19:12:29

a kecses lábfejtartáshoz laza izületek kellenek..meg egy szépen formált lábfej..:P

csurtus · http://csurtus.blog.hu 2008.01.17. 20:13:32

tistedur,

vagy megfelelő izomerő és akarat a partner részéről.

Dénes 2008.01.17. 21:46:41

"A helyi kocsmában..." kezdetű paragrafus - az összes többivel ellentében - nélkülözi azt az elengedhetetlen történelmi hitelességet, amelynek híján a párdányiak már-már joggal formálhatnak igényt városunk szülöttére. Családi forrásokból tudom, hogy Stadler Gazsi nem fiákeres, hanem kertész volt.

csurtus · http://csurtus.blog.hu 2008.01.18. 09:29:14

Dénes,

a kertész a fiatalabb Stadler volt; tudod, aki az Adamov bácsi szomszédjának, Wittmann Szepinek a lányát (Rózát) vette el, miután a Bakancsos Jani otthagyta (Rózát, nem a Stadler Gazsit).

Bárányi Sanya 2008.01.18. 18:43:17

A párdányiaknak csu-csu ! Freidorfon egy ház falán, amely nem igazán a szülőház, mert azt lebontották, de annak közvetlen szomszédságában áll már egy emléktábla, amelyet -ha egysre szúettébb emlékezetem nem csal - két-három évvel ezelőtt helyezett el a Jonny fia saját kezüleg, megfelelő sajtó csindaratta közepette. Én sajnos személyesen nem láttam, igy lefényképezni sem tudtam._szégyenkezve bevallja, hogy rég kinőtt a tarzani hőskorból_
Acapulcoban viszont három évvel ezelőtt meglátogattuk a Weismüller múzeumot,(Ott frankóul ki van állítva, hogy Temesvárról származik !) ahol gyönyörű felvételeket is készítettünk és végig borzongtuk a Jonny utódaiként a sziklahasadékba ugráló mai fiatalokat. Ezek korántsem olyan izmosak és mutatósak, de nagyon nagy szükségük lehet a pénzre, ha naponta többször is hajlandóak kockára tenni az életüket
a túristáknak szervezett bemutatókon. Tehát, ma is vannak élelmes vállalkozók és élni remélő éhenkórászok, akik a Jonny Weismüller megmaradt nimbuszából élnek.
süti beállítások módosítása