A hétfői bevezető után kezdjük tehát albániai alapinformációkat (is) tartalmazó beszámoló-sorozatunkat az előkészületekkel és az alap-tudnivalókkal. Megpróbálunk majd egy többé-kevésbé kronológiai sorrendet tartani a posztok kapcsán, de vagyunk annyira formabontók, hogy ha közben jut eszünkbe valami érdekes, ezt a szabályt szemérmetlenül fel fogjuk rúgni. Mivel elképesztő (már-már felháborító) mennyiségű fotót készítettünk (ketten összesen mintegy ezerháromszázat), igyekszünk a szárazabb szöveget is feldobni fényképekkel, amelyek – előre szólunk! – nem mindig kapcsolódnak szervesen a dumához. Ha valami nem világos, kérdezzetek bátran.


A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatjátok!

 

pobeda 2009.06.11. 15:23:43

Tetszik amit írtok,és várom a folytatást,de nem biztos hogy lesz kedvem ellátogatni az albánokhoz.Annyira azért nem vonz. :)

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2009.06.11. 15:56:55

Nagyon jó poszt :) Az eagle-ről nekem a gooGLE is egyből eszembe ötlött :D

Amúgy, európai börtönökről, ajánlom a Taken című filmet :D

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.06.11. 18:00:03

Nos, kedves barátaim, ha hiszitek, ha nem, Albánia nemsokára EU tag lesz.

Frankó kis balkáni országnak tűnik és ez jól át is jön a poszton. Én máris otthon érzem magam :)

najmanna 2009.06.11. 20:08:20

valamilyen johnny, de tovább nem tudom megfejteni!

Damavend 2009.06.11. 21:33:16

Hú, egy ilyet már nagyon vártam erről az országról.
Én voltam nagyon közel, Montenegróban a skodrai tónál, de már az a rész is olyan volt , mintha pár száz évvel visszamentem volna. A természet brutális érintetlensége tényleg meghökkentő.Egyszer még egy ohridi túrát kéne beszervezni az is gyönyörű.

MTi 2009.06.12. 21:02:13

A franciával hogy boldogultál? Tudtommal azt birják...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.06.13. 13:08:00

@MTi:

Igaz ugyan, hogy Enver Hodzsa franciás műveltségű volt, de nekünk nem jött be :-)

Maradt az angol (na meg a botcsinálta, románból ferdített olasz).

pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott 2009.06.14. 19:56:53

Egyszer Görögországban, miután gyalog indultunk az Olümposzra (kb 25-30 km-re volt) esti séta gyanánt, hazafelé fogalmam sem vol, hogy hol vagyunk. Ezért egy parkolóból épp induló kamion próbáltam lestoppolni. A sofőr bőszen rázta a fejét oldalra, mire én lemondóan: ha nem, hát nem. Egyszer csak dudál utánunk, integet hogy szálljunk be. Na ott nekem eltartott egy ideig, míg leesett a tantusz :)

olix 2009.06.19. 12:01:35

Korce környékén akár a ferdítetlen románnal is meg lehet próbálkozni.
legalább is én több szót is értettem, abból, amit aromun-ul beszéltek

kopaszsop 2010.12.29. 13:21:32

én vonattal voltam három éve, az is egy élménydús 5 napra sikeredett! ;)
süti beállítások módosítása